یزدفردا "مهندس صالح زاده به اتفاق جمعی از مسئولین این اداره کل ، طی بازدید از اداره استاندارد کاشان مسائل مختلف این شهرستان در حوزه استاندارد را مورد بررسی قرار داد .

مدیر کل استاندارد استان اصفهان دراين بازديد يك روزه ضمن بررسي مسائل و مشکلات پیرامون تحقق طرح تجا و طاها در این شهرستان با حضور رئیس اداره استاندارد شهرستان کاشان ، از نزديك در جريان روند اجرایی و فعالیتهای صورت گرفته در خصوص طرح های مذكور قرارگرفت و خواهان تسريع در ارائه خدمات به ارباب رجوع و دقت در آن شد و راهكار هاي مناسب و دستورات مقتضي را نیز در همین جهت صادر نمود .

مهندس صالح زاده با پرسنل و کارشناسان اداره استاندارد کاشان نيز ديداری صمیمی و گفتگویی رو در رو داشت و از نزديك در جريان صحبتها ، نقطه نظرت ، پیشنهادات و انتقادت پرسنل و مسئولين اداره استاندارد شهرستان کاشان قرارگرفت که در این جلسه مسائل جاری و مشکلات موجود در روند امور مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و راهکارهای عملیاتی برای تسریع در امور اجرایی ارائه گردید .

لازم به ذکر است مدیر کل استاندارد استان اصفهان در پایان اين بازديد ضمن قدرداني از زحمات همکاران استاندارد شهرستان کاشان ، لوح تقدیر و هدایایی را به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر به آنان اهداء نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا